خانم دکتر

خانم دکتر
سوتی های خنددار ، خفن ، جالب ( ای وای ) 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سوتی خنده دار و آدرس soty.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سوتی های باحال

 

-------------------------------------

 

 
فرشته

مممممم جدید ترین سوتی من(2روزپیش)....قبل کلاس هندسهههه که زنگم خورده بود پریدم سالن مغنه و موهامودرس کنم.نگومعلم رفته تو منم نفهمیدم.که یهوووو دروشوت کردم اون بغل ودرحالی که داشتم میخوندم باصدای بلند وارد کلاس شدم.دیدم بربکس اروم نشستن روصندلی!!!! مث بچه ی ادمو !!!خشکشون زده.کم کم متوجه سوتی گنده خودم شودموووووو دست ازپادراز تر یواشکی مثل یه دختر خانوم مظلوم رفتم نشستم سرجام.معلمه بیچاره خودشم شوکه شده بود.منم که خجل شدم..........

4+پست خوب

 علی

 

امروز یه اتفاق جالبی برام افتاد!

 

و من هم طی این اتفاق جالب، خوشحالی وصف نشدنی رو انجام دادم

 

نکته ای این خوشحالی اینجاس که به جای اینکه بگم در پوست خود نمی گنجم

 

گفتم

 

در گُنج خود پوسیدم

5+

بچه ها من تازه کنکور قبول شدم ترم اول علوم تربیتی انسانی هستم یادمه موقع برگذاری کنکور توی سالن از شدت استرس برگشتم به بغل دستیم گفتم رشته ی شما چیه دختره یه نگاه بد بهم انداخت و گفت خدا شفات بده منم اب شدم !!!

4+پست خوب

 رضا

 

این سوتی برام گرون تموم شدا ،حال میگم چرا..

سرکلاس استاد داشت حظور غیاب میکرد، به من که رسید دستمو بالا آوردم ولی ندید ،ترسیدم غیبت بزاره ،بشکن زدم گفتم :استادددد اینجامممم

همه بخصوص استاد با دهن باز منو نگاه میکردم،تازه فهمیدم چه سوتی قشنگی به چه استاد قشنگی دادم.(بماند که چقدر معذرت خواهی کردم)

آخرترم با اینکه مطمئن بودم امتحانمو عالی دادم ولی با یه نمره ناپلوئونی قبول شدم(بازم خداخیرش یده ننداخت ولی معدلمو اورد پایییییین)

3+پست معمولی

 بهنوش

خواهرم نميدونم براي چي نذر صلوات كرده بود هوارتا و داشت ميفرستاد.هممون نشسته بوديم جلوي تي وي كه سريال ببينيم. داشت پيام بازرگاني نشون ميداد از اين زعفرون اسپريه ها و آخرشم گفت زعفرون ايراني. بالاخره پ.ب تموم شدو سريال شروع شد يه دفعه ديديديم خواهر عزيزم دونه هايتسبيح و ميندازه تند تند ميگه( زعفرون ايراني زعفرون ايراني) بعدشم خونمون تركيد رفت هوا. ميدونيد كجاش جالبه؟ اينجاش كه خواهرم ميگه نميدونم چرا هر چي صلوات نذر ميكنم جواب نميده.

7+پست بسیارمفید

 نسرین

 

رفتم يه جشني به مناسبت عيدغدير،مجريه گفت:كيا تو اين جمع پدرشون زندس؟همه دستاشونو بردن بالا،گفت :كيا پدرشون فوت شده ؟فقط يه دخترهه دستشو بالا برد

اين مجري احمقم نه يه بار نه دوبار داد ميزد: تو اين جمع ما فقط يه بي پدر داريم!!!!

يكي نبود بگه آخه نفهم بي پدر فحشه

7+پست بسیارمفید

لیلا

ما یه سرایدار داریم سبزواری لهجه داره از صد تا افغانی بدتر!بعد من منتظر آسانسور بودم بعد منو دید تند تند حرف زد داشت یه سوال میپرسید حالا مگه میفهمیدم چی میگه برا همینم اشتباه برداشت کردم فکر کردم میگه چن تا خواهر برادر داری.............داشتم خاندانمون براش میوردم تو دایره اینم بدبخت فکر میکرد لهجه اش خیلیم قابل فهمه هی سوالشو میپرسید مگه میفهمیدم بعد گفتم واضح تر میگید آروم آروم گفت تــــــــــــازه گرفتم سوالش این بوده:شما دو تا انباری دارید؟!من....یعنی میخواستم خودمو خفه کنمممممممممم یعنی تا 5 دیقه ی دیگه اسم پدر جدّم هم بهش میگفتم....

 

6+

 پرستو

من سر کلاس بودم معلم زیستومن فک کرد خیلی بامزس یه چیزی گفت بچه ها الکی خندیدن من بلند گفتم مسخره!!!!!!!!

بعد برگشت به من گفت به کی گفتی مسخره؟

منم گفتم پشت سریم یه جوک گفت خانوم خیلی مسخره بود گفتم مسخره!

حالا پشت سریم من که چیزی نگفتم اوا من داشتم درس می خوندم!!!

می خاستم اونو خفش کنم!!!!!

2+

 اویتا

بچه ها یه چیز کوچولو فامیلیه یکی از معلمامون کیانپور هست اینم روز اول اومده بود منم بلند داد زدم خانوم کیان تایر می شه برم آب بخورم؟!

داشت منفجر می شد!

4+

شیما

یه بار با دوستم رفته بودیم بازار,من از جلوی یه ویترین یکم عقب رفتم که محکم خوردم به یه نفر...سرمو انداختم پایینو شروع کردم به معذرت خواهی که ببخشید تقصیر من بودو این حرفا. بعدش دیدم دوستم داره خفه میشه(بس که خندیده بود)و به کسی که بهش خوردم اشاره میکنه...برگشتم نگا کردم دیدم مانکنه....دوستم مرده بود از خنده و سوتی من هم چندین ماه نقل محافل بچه ها شد...

10+امتیاز- پست بسیارمفید

 سوتی

بااااااااااااااااااااااااااازم هسسسسسسسسست

 

 



نظرات شما عزیزان:

siavash
ساعت21:41---28 اسفند 1390
تو که انقد وب خوبی داری چرا منو لینک نمیکنی ؟
http://www.siaultra.loxblog.com


بلکلاو-شراب عشق
ساعت15:26---24 اسفند 1390
جالبه
سلام دوست عزیز به منم سر بزن اگه تمایل به تبادل لینک هستی تو نطرات بگو موفق باشی


reza
ساعت17:01---29 بهمن 1390

يه خبر خيلي جالب مــــــوبايل کاملا رايــــــگان واقعي100?
يه خبر خيلي جالب مي خواستم يه سايت رو بهتون معرفي کنم که با عضويت در اون مي تونيد موبايل مجاني که مدلش را هم خودتون انتخاب مي کنيد دريافت کنيد.
تعجب نکنيد
به شما هم توصيه مي کنم حتما توي اين سايت ثبت نام کنيد. چون هيچ چييزي رو از دست نميديد بلکه يه چيزي هم بدست مياريد.
تازه توي اين سايت نه تنها موبايل بلکه MP3 PLAYER و کامپيوتر و لپ تاپ هم مي تونيد انتخاب کنيد.
ابتدا در سايت عضو شويد. براي عضويت بر روي http://www.xpango.com/?ref=92661152 لينک برويد بعد بر روي چيزي که ميخواهيد انتخاب کنيد(موبايل و ام پي تري پلير و ...) کليک کنيد.
سپس روي گزينه ي sign up now يا register now کليک کنيد و بعد طبق مراحل زير عمل کنيد:
First name : نام خود را بنويسيد.
Last nae : نام خانوادگي خود را بنويسيد.
Email : آدرس ايميل خود را وارد کنيد (آدرس ايميل شما بايد واقعي باشد چون بعدا به آن نياز داريد.) Password : براي خود يک پسورد انتخاب کنيد.
Address1 : آدرس خود را دقيق به انگليسي بنويسيد. (نوشتن آدرس به انگليسي را ياد بگيريد چون موبايل يا هر پکيج ديگري که انتخاب کرده ايد به آدرستان ارسال خواهد شد) لازم نيست در اين قسمت نام شهر و استان و کد پستي و... را بنويسيد چون در قسمت هاي بعدي اين اطلاعات را وارد خواهيد کرد)

Address2 : مي توانيد آدرس يکي از اقوامتان را بدهيد تا در صورت حضور نداشتن شما هنگام ارسال پکيج آن را به آنجا ببرند.
Town/City : شهر خود را بنويسيد. County/State : استان خود را بنويسيد. Country : نام کشور خود را انتخاب کنيد.
Post code/Zip : کد پستي منزل خود را وارد کنيد.
Refral ID : در اين قسمت کدي وجود دارد به آن دست نزنيد.
در قسمت Term and Condition يک تيک بزنيد.
توجه : اگر کد نوشته نبود به معني اين است که ثبت نام شما ناقص است. نگران نباشيد وقتي شما بر روي ايميل فعالسلزي که پس از ثبت نام کردن براي شما ارسال مي شود کليک کنيد ثبت نام شما کامل خواهد شد. بعد وارد صفحه اي خواهيد شد که لينک زير مجموعه گيري شما در آن موجود است. با توجه به کالايي که شما انتخاب ميکنيد بايد تعدادي زير مجموعه بگيريد تا برنده آن کالا شويد. مثلا براي گوشي Apple iphone 4 16 gb بايد 38 زير مجموعه بگيريد و براي گوشي نوکيا N8 بايد16 زيرمجموعه بگيريد و... به همين راحتي ميتوانيد صاحب موبايل يا لپ تاپ يا ... شويد. يعني شما اين تعداد آشنا نداريد که از طريق شما عضو شوند و شما برنده شويد؟ پس دست به کار شيد و ثبت نام کنيد. براي شروع ثبت نام مي توانيد به لينک زير برويد
http://www.xpango.com/?ref=92661152


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 8:28 ] [ فرزانه ناصری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 187
بازدید کل : 44512
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1